Sidor

måndag 31 oktober 2011

THIS IS WHAT I MADE OF


Härligt med lov så att man kan sova så länge man vill, dock så sover jag inte längre än till typ nio men det är ändå skönt det. Att kunna sova utan att bli väckt utav en klocka det är gult värt lixom!
Vaknade och är förkyld.... halsen är lite bättre men nu plus förkylning så suger det ju!
Jag vet inte heller vad jag ska hitta på idag, kanske höra med Matilda vad hon ska göra eller om jag kanske ska putsa min morbrors fönster som han snackade om.. Klockan sex ikväll ska jag iaf träna, det ska bli så jävla gott, så onyttigt som jag äter hela tiden nu alltså...

Laddar även ner andra avenyn, säsong 1 sedan blir det 2 & 3. Finns det några mer?
Så nu ska jag nörda det, så underbart ska det bli!! Sjuukt bra är det egentligen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar