Sidor

tisdag 1 november 2011

104 frågor, VÄÄÄÄÄÄÄRT!!

1. är du kär? - Ja,

2. har du snusat? – ah, haha

3. har du fimpat en cigg på nån annan? – det har jag säkert

4. har du legat i sängen bredvid en kille? - aaaaaaah

5. har du blivit dumpad? - mja, typ fast ändå inte

6. har du blivit slagen allvarligt? - nej

7. tar du droger? - nej

9. har du pussat en tjej? - YES!

10. hatar du någon? - jo, det gör jag nog, fast kanske mer kan kalla det ogilla.

11. älskar du någon? – Japp

2. har några av dina vänner svikit dig? - mjo

13. har du djur? - nej.

14. har du legat bredvid en tjej i sängen? - ja

15. hatar du dig själv? - nä?

16. gillar du orange? – ah, speciellt när jag ska färga håret blont och det blir oranget, då du!

17. Har du haft sex den senaste veckan? – jo, men det har jag nog,

18. har du nån sjukdom? - nä, eller?! ;)

19. har du skämt ut dej för den du gillar? - haha, ja

20. har du en gris? – ahfan

21. har du en plattång? - ja

2. har du en bror? - 2 till&med

23. har du sjukt bra humor? – MIN HUMOR ÄR BÄST!

24. är du brunett? – nej, blooondie

25. gillar du att stå i duschen flera timmar? - nah, jobbigt för benen

26. tycker du om hästar? - nä,

27. har du en hund? - nej, inga husdjur sa jag ju!!!!!!!!!!!

28. har du skilda föräldrar? – men nej.


29. har du gått på simskola? – ja, klart jag har

30. Har du sagt bög till en kille? - ohja

31. har du sagt fitta till en tjej? - ohja

32. har du fuskat? – Klart

33. har du en teve på ditt rum? - hade, men den var bara ivägen.

34. har du lunar? – NEJ!

35. har du msn? – yesbox, men vad det är för lösenord på den det vettefan?!

36. har du en syster? - ah, den bästa också.

37. har du bruna ögon? – fuck att jag har!

38. gillar du att fotografera? – ah, det är skojsiiigt

39. har du sett dig själv brinna? – nä, har du?

40. hjälper du dina vänner? – men va? Ja, klart att jag gör.

41. gillar du tacos? - om jag gör

42. tycker du att du är söt? – haha, ibland kanske.

43. har du dansat? – ja, bäst på det också

44. har du spelat fotboll? – ah,

45. tror du på äkta kärlek vid första ögonkastet? - nä

46. kan du stå framför spegeln i timmar om du bara får? - nej, aldrig i mitt liv. hatar speglar

47. har du ätit sniglar? – nej, men myror!

48. äger du en locktång? - nej, jag gör ju inte det.

49. gillar du att tugga tuggummi? - ah, typ beroende av tuggemmid.

50. borstar du tänderna varje morgon och kväll? – ja, fett äckligt annars, tänk så många bakterier, euw.

51. gillar du kläder? – JA!

52. hatar du falska vänner? – vem gör inte??

53. gillar du att räkna matte? - nej, värsta i mitt liv, hatar det över allt annat!

54. älskar du någon ? - ja.

55. Har du gråtit inför en vän? - ja

56. kan du sjunga? – nej, jag är helt värdelös

57. Har du sett nån dö? – nej, å glad är jag för det!

58. säger du vad du vill? – ja, det ska man göra.

59. Är du stor? – haha, ah på bredden men inte på längden

60. vad är ditt hela namn? – Erica Anna Hasselgren, eller Anna Erica Hasselgren, vad du vill.

61. kan du tala spanska? – nej, det är svårt har jag hört.

62. är du kortare än 1.60? – nejdu!

63. älskar du sommaren? - ja.

64. älskar du vintern? – nja, det kan jag väl inte påstå.

65. har du mer än 6 par skor? - att jag har.

66. Sjunger du i duschen? - ibland så kanske man kan få höra en trudilutt, ja.

67. har du hoppat ut ifrån ett fönster? – yepp.

68. har du mer än 3 par mjukisbyxor? – JA!

69. gillar du att städa? - ibland kan la det vara kul.

70. gillar du att sova länge? – ja, om jag hade kunnat så.

71. har du vart med om en olycka? – ah. ramlade av ett rep en gång å slog huvudet i typ betong så jag fick åka och sy. Sen kanske något mer, inget minne till det för tillfället.

72. är du förvirrad? – ja, så många frågor..

73. har du mer än 6 par byxor? - aaaaaaaah!

74. har du förlorat en vän? - ye, eller förlorat och förlorat, växt ifrån ett par stycken.

75. gillar du att shoppa? - ja.

76. har du varit i paris? - nej.

77. gillar du ormar? - NEJ, VERKLIGEN INTE!

78. klarar du dej själv? – beror på med vad, men nä, jag tror väl inte det.

79. har du lagat mat? - ja?!

80. är du klantig? - haha, ah ganska så.

81. har du foppatoffler? - JA DET ÄR KLART ATT JAG HAR, GRÖNA & BLÅA!

82. har du mer än 20 låtar på din data? - ah, helt värdelösa är dom, å jag får inte bort dom heller...

83. sminkar du dej innan skolan? - nu på senaste tiden har det blivit så ja. Blev såhär på vintern..

84. har du träffat en kändis? – Ah, senast var idag faktiskt. Var på Ullared å såg Morgan han som är med i programmet ullared, han måste la vara känd eller?

85. har du mer än 7 par nagelack? - ja, jag har ju det. Lite små onödigt, men vadfan.

86. har du busringt? – ja, grymt kul!

87. har du skällt på din bror? – ja, det har jag gjort.

88. har du en vän som skiter i dig? - nah.

89. har du velat göra saker men vågar inte? – ja.

90. sover du med nått gosedjur? –nej.

91. har du åkt nånstans utan att du får? – ja.

2. vill du bara bort ibland? - JAAAAA!!

93. har du tältat? - yes

94. har du bränt dig? – ja.

95. har du lekt med levande ljus ? – jaaaa

96. har du lekt anden i glaset? – nä.

97. skäms du ibland? - haha, ja!

98. bor du i skåne? - nej?

99. gillar du hip hop/rap musik? - jodå.

100. är du på sista frågan nu? - Nej, tyvärr

101. är du singel? - nej, ledsen. Du får komma tbx en annan gång.

102. har du flygit flygplan nån gång? – JA, mässor.

103. har du kul just nu? – Nej, därför gör jag denna

104. är du blyg? - ah, ibland så.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar