Sidor

söndag 30 oktober 2011

THE SHIET!

Söndagen har sprungit förbi, jag kom hem i morse från Jennie. la mig i sängen och bara chillade, sen kom Jonas och Mikael så åkte vi en sväng hem till Jonas, sen så drog vi till Mikael och kollade film, sen åkte dom till Ljungskile och då drog jag hem. Sen färgade jag Alisas hår, mycket fint <3!
Vi drog till banken där var det ambulans och polis, men det var lugnt. Drog hem men så hör jag en ambulanshelikopter och den landar ett par hundra meter ifrån mig, så går ut och kollar vad som händer så åker en ambulans ner och lite senare så kommer dom tillbaks och då är det en litet barn som dom har med sig, så lyfter dom å blabla.
Jag förklarar såååå bra, haha men jag känner att jag är olidligt trött nu! Har precis lagt mig i sägen, ska sova nu och i morgon ska jag försöka sova så länge det går och bara njuuta av att jag har ett heeelt underbart lov-vecka framför mig! :)
Men jag har fått ont i halsen, hoppas att det går över nu under natten för har ingen större lust att vara sjuk nu, det hinns lixom inte tid med det!
NU: GODNATT, JAG SKA SOVA GOTT!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar