Sidor

onsdag 17 augusti 2011

Nu skriver jag bara för att jag känner för det, å tråkigt kanske det blir men care.
Mina föräldrar kom hem i söndags, de var trevligt att träffa dom igen. :) I måndags så åkte jag och mamma in till Stenungsund, jag fick handlat mig ett par trosor och en bh. Åkte hem och bara var, snackade om deras resa och hur vi haft det och sånt, sen lite senare så körde mormor mig till Varekil och så tog jag en buss till ua, för att träffa min kära Josefin som just precis också kommit hem från utlandet så sov jag där, mys. Runt tolv på Tisdagen åkt vi inte till Göteborg, kollade lite i affärer och sen åkte vi och fixade våra nagla, mycket fina är dom nu! :)
Åkte hem till Jonas och sov där, upp tidigt idag för mamma skulle hämta oss för vi skulle åka till Henån och hämta våra busskort, sedan åkte vi hem. Och nu har Jonas sovit i ett bra tag och jag har suttit vis datorn, Jörgen och farmor har varit här och hälsat på sedan har jag även tagit mig en dusch! Idag ska jag bara vara med Jonas, och senare så åker jag och sover hos Josefin, vi ska nämligen börja skolan i morgon... Fett jävla nervös!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar