Sidor

söndag 14 augusti 2011

BRIDESMAIDS


Haft en underbar helg!
I fredags så kollade jag och svärmor på när pojken min dömde en match ute på torp, dock var det segt och det var så fruktansvärt jävla kallt så det var inte klokt! Hur som hem sov vi hos Jonas, upp kvart i nio för hans kulle döma fotboll uppe på stala, så jag gick med och kollade träffade Jennie och Marcus som jag hade sällskap med, trevligt. Sen skulle ajg egentligen åkt hem men det blev inte så för vi bestämde att vi fyra skulle åka in till Götborg och kolla på bio till kvällen. Så jag och Jennie drog hem till henne, snackade, duschade och fixade oss lite, sen kom Marcus och hämtade oss så kollade vi lite på matchen i gilleby, (jonas dömde.) sen for vi mot Götborg, käkade på en thai restaurang som Jennie föredrog men det var ingen utav oss som riktigt gillade det, hahah
Chillade lite å så började bion nio ungefär, och den var så fruktansvärt jävla rolig, herreasså! Påvägen hem blev det en sväng till doken sen sov jag hos älsklingen min, mys. :)
Idag kommer mina päron hem, ska bli rätt trevligt faktiskt. Saknar dom lite vid det här laget. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar