Sidor

söndag 21 augusti 2011

Glömt av bloggen lite, hur som så har jag redan börjat skolan. Och jag tycker väl sådär om den skolan. Jag ska ge det denna veckan och sedan får jag se vad ja känner, annars så börjar jag på plus! Helgen har för övrigt varit bra, i fredags så missade jag bussen så fick sitta och vänta i en evighet med en nyfunnen kompis, Joakim! Sen kom jag hem och så kollade vi på när myckleby spelade, och det slutade med vinst, yää! Sen så åkt jag med Jonas hem och sov där, åkte hem runt elva på lördagen så chillade jag bara sönder, fixade mig och sen klockan sex åkte jag på femtioårs kalas till Jonas kära mor. Det var en mycket trevlig kväll. Dock känner jag av det lite idag, haha! menmen..
Idag åkte jag hem från Jonas runt halv tre, och bara slappade, sen var jag med Alisa och några till en sväng. Sen har jag kört bil också, fruktansvärt roligt!! Snart kommer Jonas, och i morgon är det skola igen...... blÖ!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar