Sidor

torsdag 8 september 2011

längesen


(Jag bjuder på denna bild, hahahah)
Oj, herre så kass jag är på att blogga, nu vart det hundra tals år sen!
Men det suger lite sådär lagom om jag får säga det själv & sen så har det varit mycket med skolan och så. Jag började den artonde på Uddevalla praktiskt men jag tyckte inte att det var bra där, passade mig inte alls så onsdagen veckan efter ringde jag och sa att jag ville byta, så på torsdagen var jag i min nya klass på plus, kanon byte var det verkligen. hur nöjd som helst!
Fått en kanon dator och nya trevliga vänner, å även så har dom hur god mat som helst!
Jag har inte gjort mycket annars, jag har umgåtts med kompisar, självklart har min fina pojkvän också tagit upp ganska mycket tid, jag har tränat och sen så har jag lekt med min nya dator och även min nya iphoneee som jag är så glad över! :d
Annars då? Jo allting flyter på! Nu ska jag snart iväg och träna, fjärde dagen i rad, duktig tjej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar