Sidor

tisdag 15 juni 2010

GOD MORGON



visst är dom tuffa? (H)
niclas gammlllaaa kallingaar som blivit mina shorts!
ja, en GODmorgon kan man lugnt säga att det har varit.
ritkigt härligt väder, har tagit hand om min lillasyster som är magsjuk inte för jag gjort så mycket men, fjorde nyponsoppa och värmde en grej till henne. haha
Frukost idag igen blev havregrynsgröt, riktigt gott . men igår vart det faktiskt goare :))
kollade lite på tv och sen gick jag ut och klippte gräset! (y) men jag klippte bara på baksidan för att min granne klippte sitt gräs och jag orkade inte säga hej. ahhaha
sen började jag med att klippa ner någon buske där, den har växt så mycket så skulle börja med en men jag hittade ingen ritkigt bra grej att klippa med så gjorde bara lite (ingen skillnad) HAHHA och det är fullt med nyckelpigor där med. ett par som sexade YEAH ;)
jonas kom en stund, fotbollade lite och sen skulle han dra och spela tennis. o jag gick in och käka min goa nyttiga mackaaa. mm gött!!
nu sitter jag här och bloggar och ska snart göra något test typ, svra på frågor som kommer upp här. endast för jag har tråkigt! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar