Sidor

måndag 14 juni 2010

godnatt

jag sitter här, klockan är inte ens tolv men jag är hur trött som helst!

Ett test, som avslöjar dej för dina bevakare.
OM MIG
Namn- erica hasselgren
Bor - hemma
Syskon - en syster & två bröder
Ålder - femton
Född - nittiofemnollfemtjugoett
Ögonfärg - bruna
Längd - ingen aning
Höger eller vänster hänt - höger
Stjärntecken - oxe
Hårfärg - blont o utvääxt!
Födelseort -

OVÄRT ATT VETA OM MIG
Gillar du någon just nu - näe
Tycker du om godis - JAAA!
Äter du oftast nyttig mat - händer la
Tycker du att du att du själv är smart - hahaha, ibland så
Gillar du skolan - nä
Har du någon gång skolkat - ja
Spelar du något instrument - nej, värdelös
Sporter/aktiviteter har du gått i - spelar ingen nu, men har gjort

BRUKAR DU...
Ta mediciner du inte borde ta - ne?
Röka - nä
Snusa - haha, nej
Drömma mardrömmar - händer
Gå i skolan - ja
Ljuga - för?
Vilja dö - haha ja
NÄR... länge sen
Åt du senast - en macka för en å en halv timma
Köpte du något senast - todayyy
Svor du senast - tidigare idag
Sjöng du senast - NUUU

HAR DU...
För många vänner - nej
Någon psykisk sjukdom? -
Skadat någon? - ja
Färgat håret - ja
Några piercings - yes
Nån tatuering - nej

ovärt, men jag hade tråkigt!
nu blir det godnatten, pusssisar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar