Sidor

tisdag 15 juni 2010

tidsfördriv

Hur svarar du i hemtelefonen ? hej det är erica ^^ vet jag vem som ringer så nått annat
Hur svarar du i mobiltelefonen ? beror på vem det är, men aahallå
Ringer det mycket till dig ? nä, ibland
Ringer du mycket ? naVem ringde du senast? musse
Dagens låt ? ingen faktiskt
Hur mycket pengar har du ? ingen aniing
Senast kramat och när ? jonas tror jag, igår
Antal timmar sömn inatt ? åtta plus att jag somna om typ en
Sov du ensam ? ja.
Vem sov du hos senast ? jonas
Vem sov hos dig senast ? jonas
Vem vet mest om dig ? josefin, mamma?
Vem vet du mest om ? josefin
Vad ser du fram emot ? ATT JOSEFIN SKA KOMMA HEM , och en toppen sommar med gott väder o folk!
Vad vill du ha just nu ? systemkamera och ha hem min josefin (:
Snyggast just nu? MÅÅÅÅÅÅÅÅÅNGAAAA,
Längtar du mest efter ? jooosefiiiin
Stör du dig på ? gaaah, så otroligt jävla många så det finns inte
Vill du sova bredvid inatt ? ingen speciell
Buss åker du oftast ? - ??
Årstid är det nu ? sommar
Anser du sig själv som snygg ? haha nej
Har du varit kär ? yepp
Är du kär nu ? nej
Är du en bra partner ? ingen aning
Har någon varit otrogen mot dig ? nej, eller?
Har någon varit otrogen mot någon, med dig ? ah
Har du någonsin varit otrogen mot någon? nej
Brukar du oftast ragga eller bli uppraggad ?
Pratar du fortfarande med personen du kysste senast ? ja
Har du sett din bästavän gråta ? ja, det har jag gjort.
Vad åt du senast ? en macka
Har du varit på ett party ? m
Vad skulle du säga om någon sa att den var kär i din bror ? beror på vem. hahaha
Har du varit utomlands ? jaa
Var är dina syskon just nu ? marcus jobbar, niclas är nog i källarn tror jag & jessica sitter och kollar på tv!
Vilken tid gick du upp imorse ? 08:34 , men somnade om efter jag stängt av en klocka!
Vad gjorde du kl 2 inatt ? sooooov, förmodligen ritkigt gott
Vad är det första du gör på morgonen ? försöker somna om, iaf när det är lov. annars går jag upp Vad ska du göra efter det här? jag vet inte, typ hitta på något? kanske lägga mig ute i sooolen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar