Sidor

fredag 17 december 2010

innovatum

Idag vid åtta åkte alla tre nior till innovatum, där vi skulle på en föreläsning. Mycket intressant tycker jag det var, handlade mycket om bilder och redigering och sånt! Vi fick också pröva på ett dejting spel, vilket var mindre roligt. haha

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar