.
Sidor
fredag 17 december 2010
innovatum
Idag vid åtta åkte alla tre nior till innovatum, där vi skulle på en föreläsning. Mycket intressant tycker jag det var, handlade mycket om bilder och redigering och sånt! Vi fick också pröva på ett dejting spel, vilket var mindre roligt. haha
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
Senaste inlägg
Äldre inlägg
Startsida
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar