Sidor

torsdag 16 december 2010

för ett år sedan




ja, då var jag i Thailand och hade det gott! varför kan det inte vara så detta året också? hade varit underbart. För jag är inte så värst mycket för julafton och sånt, visst är det mysigt med mat och julklappar men det är en sån förbannat tråkig dag, och så är min familj inte den som firar och har uppe massa julsaker och sånt tjaffs.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar