När jag var liten så hade jag några pojkvänner sådär, men det var ju inte riktigt kärlek på det sättet. Men kommer ihåg en speciell kille från skolan, emil faktiskt. haha oj så många gånger vi har varit tillsammans, lite små roligt faktiskt. ;) Men den första riktiga var m!
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar