
Fredag- hitta på något roligt med vänner/pojkvän
Lördag- på dagen shoppa, alltid lika roligt! sen vara hemma och gosa med pojken.
Söndag- inte göra någonting, eller nu såhär till vinter varför inte åka skridskor, det är mycket roligt! :)
typ så, men sen så är det ju olika när det är sommar eller när det är vinter.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar