hejhallå! :)
idag har jag och mamma varit iväg och handlat lite julklappar, mysigt!
Har precis blivit klar med inslagningen av dom, tycker det är så roligt att slå in julklappar. hihi
Jag använder inte min väska så värst mycket, jag tycker inte om den längre heller. Men i julklapp kommer jag att få en ny, HAPPY! Men i den jag har nu så kan vi hitta en plånbok, ringar, tamponger, kiwitatueringar?, busstabellstidningar, idrottsrabatten, pennor, headsett, någon informationskalender, toffs, alvedon ja, det var det jag kunde hitta i min väska! :)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar