Sidor

lördag 18 december 2010

julklappar + Dag 10, i min handväska

hejhallå! :)
idag har jag och mamma varit iväg och handlat lite julklappar, mysigt!
Har precis blivit klar med inslagningen av dom, tycker det är så roligt att slå in julklappar. hihi

Jag använder inte min väska så värst mycket, jag tycker inte om den längre heller. Men i julklapp kommer jag att få en ny, HAPPY! Men i den jag har nu så kan vi hitta en plånbok, ringar, tamponger, kiwitatueringar?, busstabellstidningar, idrottsrabatten, pennor, headsett, någon informationskalender, toffs, alvedon ja, det var det jag kunde hitta i min väska! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar