Hejhallå, igår kväll efter att jag varit med familjen i Stenungsund så åkte jag till Josefin, vi åt, satt vid datorn, masserade och kollade på film. MYSIGT!
Idag vaknade vi en stund efter nio, käkade frukost, kollade film och gjorde oss i ordning för en sväng till torp.
jag älskar dig kära lilla vän!
tack för allt haha :)
SvaraRaderajag hjärta dig mowglie ! <3