Sidor

onsdag 22 december 2010

♥ Dag 14 – Vad hade jag på mig idag.

verkligen inget märkvärdigt, och jag har inte heller lust att ta kort på det.
Men jag hade på mig ett par rosa mys sockar, jeans, svart linne, grå gosig koft/tjocktröja med dragkedja, och slutligen min coola mössa ' trosor o bh!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar