JULLOV; HEJ VAD UNDERBART!
Igår när jag var på torp hittade jag en julklapp till jessica sen inget annan, det var lite synd. för jag har några kvar att köpa. Men det löser la sig, ska kanske iväg idag en sväng!
Igår kväll åkte jag till Jonas, myste och käkade gifflar, skolan idag var bara soft. Jul konsert och fått betyget och lite så. Igår hade jag inte tid att lägga in dagens, men jag lägger in det sen. (:
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar