Sidor

torsdag 23 december 2010

♥ Dag 15 – det här får mig på bättre humör

Det är olika vad som får mig på bättre humör, beror lixom på på vilket sett jag är ledsen och hur ledsen jag är.
Men shoppa, träna och träffa någon kompis och snacka funkar rätt bra. Eller lyssna på musik och vara hemma från skolan. hähä
eller snacka med någon person som det var jätte längesen man pratade med, eller någon som gör en mycket glad, att skriva av sig någonstans kan också vara bra. (:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar