Sidor

onsdag 12 maj 2010

snöggingen






jag orkade ej vara kvar i skolan , var på hemkunskapen och engelskan och sen drog jag hem.
På hemkunskapen skulle vi göra det vi hade planerat för någon vecka sen och jag o josefin gjorde tacos och det blev verkligen hur gott som helst. Jag tror inte att jag har ätit en så god tacofärs som då, jag kan om jag bara vill! (H)
Sen till efterätt gjorde vi något annat vid namn som jag inte har en aning om men gott var det allt.
engelskan seg.


HEEEM OCH KOLLA ANDRA AVENYN! :D
missa förra veckan så kolla det nu, herrejävulen vad jag tycker att det är braaa.
och Kim är riktigt snygg (;

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar