Sidor

tisdag 11 maj 2010

i miss you



JAG VILL HA HÅÅÅL I TUNGAN!! ;(
+ massa nya navelpiercingaaar.


idag tycker jag att jag och josefin har varit duktiga. Vi gick nämligen på spinningpasset som var en timma långt och sedan gick vi en runda som är typ åtta kilometer. UNDERBART BRA BRUDEN ÄR VI!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar