Sidor

onsdag 12 maj 2010

jag har ingen lust nu att plugga faktiskt ..
svenska uppgiften skulle vara inne idag . KUKIGT SYYND!
och sen har jag engelska prov på min födelsedag med massa glosor och typ verb, ork på det
SEN, ett jätte stort kartografi prov och det tycker jag inte är så kul faktiskt. mahaha
Glömmer ju av alla länder vart dom ligger och bara blandar ihop. dessutom är USA hur svårt som helst att lära sig.

1 kommentar: