Sidor

lördag 8 maj 2010

igår

ååå, igår gjorde jag slingor. rätt nööjd men jag ville haft bort hela utväxten men det blev inte så men jag är glad ändå. ahhaa
solade + handlade mat & en bh!
dock skulle jag ju haft en sån utan band men jag hittade ingen bra men en annan blev det coh det behövdes!! (;
sen så kollade jagd et sista på matchen och tyvärr förlorade dom.. otur
det blev en otroligt lugn kväll var så trött så det fanns inte och sen var det kallt ;oo
Det blev en film med familjisen eller jag och pappa kollade för dom andra somnade.
deja vu - en riktigt braaa film!!
sen sovde jag hela långa natten till klockan sju, skulle gått på spinningen men det blev inte så för jag orkade inte och jag tror inet att jag tycker det är kul att gå själv. ahha
Snart duscha och gör sig iordnin, kvart över ett ska vi konfimander vara där.
pössss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar