Sidor

lördag 8 maj 2010

konfimationen avklarad nu, det gick ju ganska bra i det stora hela förutom att jag nästan snubblade i kyrkan och klampade som en elefant en gång. hahaha
Bilder kommer.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar