Sidor

lördag 8 maj 2010

älskling + konfimation + utlandet för mami o papi

IDAG FYLLER MIN ÄLSKLING HELA 15 ååååååR!!
grattis, du är awesome bejb!

konfimation
nu är jag nervöööööös :O jag kommer inte ens veta vart jag ska gå sen eller hur jag ska göraa .. känner på mig att det kommer bli riktigt pinsamt och det gillas ej, inte alls faktiskt!
hoppas tiden i kyrkan går fort för jag tycker verkligen att det är döötråkigt att sitta där.
Efter allt ska vi iaf åka hem till mig och äta lite och greejs. mumssssss

Och ikväll någon gång åker min päron till rhodosssss eller egentligen gör dom det i morgon men dom åker upp till stockholm idag eller föresten jag vet inte ens själv så jag ska nog vara tyst! mahahah

jag hoppas på att det blir jag och josefin ikväll för det hade varit underbart, bruden du vet vad jag snackar om! (H)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar