Sidor

söndag 23 oktober 2011

man mår som man förtjänar dagen efter.

Söndag och denna tjej är bakis som faaaaen!
Men så jävla roligt hade jag igår, tack alla för en underbar kväll.
Hur som fyllde mina två vackra vänner Jennie och Sara år, så dom hade fest, vi var i ladan och det var massa gott folk. Vi började föra vid sju och sedan åtta halv nio så kom det massor med folk. I slutet av kvällen var jag helt borta, och jag har en massa minnesluckor, men så kan det bli! haha
Åkte hem till Sara igår kväll iaf, somnade med en gång när jag la mig i sängen, dödstrött! Sen vaknade jag halv åtta idag... Sara vaknade kort efter det och mitt huvud höll på att sprängas, gaah!
Sarisen gjorde frukost på sängen till mig, vi snackade och kollade på tv. haha, då fult av mig att hon får göra frukost till mig på sin egen födelsedag, borde la vara tvärtom kan man tycka?! ;)
Iaf, runt elva åkte vi ner till ladan och städade och klockan tolv kom mamma och hämtade mig, åkte hem och sen så hade jag ett lååååångt telefonsamtal med min bästavän, mycket trevligt! :)
Idag, ska jag kolla på när mamma spela innebandymatch, och sedan åkta till Stenungsund för att kolla på när min kära broder också ska spela match, och sen ska jag kanske hem till Jonas!
Helt okej söndag. Ingen bild för jag ser fan ut!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar