Sidor

lördag 22 oktober 2011

GODMORGON!

Sitter i sängen med min favorit pojk Jontiis!
Han kom igår, så mysigt. Dock surade han efter ett tag, haha han är så söt när han är sur. Men sen så bara för han skulle vara så grinig så blev jag också sur! xd
Vi drog ner till affären för att köpa gott, och träffa Tobbe en stund, och han är den segaste personen på denna jorden måste jag bara tillägga. GAAH Hur som helst kom vi hem och la oss å kollade på rena rama Rolf (rrr). Å sen innan klockan ens var halv elva, hade vi slocknat båda två!
vaknade runt åtta för Jonas var hungrig så vi skulle gå och äta, han är som ett litet barn. haha
Sen gick vi och la oss i sängen igen å kollade på rrr självklart, så dååååligt är det!! Men iaf nu sitter vi här, och jag ska snart gå och duscha hade jag tänkt mig.
& ikväll kommer bli grymt, tagga som faaaaen! :))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar