Sidor

söndag 17 juli 2011

underbar helg.

dååligt med inlägg nu, i know!
Hur som helst så har jag haft en jättemysig helg med min älskling!!
I fredags så gjorde jag absolut ingenting, umgicks med familjen som skulle dra iväg till Kroatien. Sa hel då till dom vid fem tiden ungefär, sedan hoppade jag in i duschen och väntade på Jonas, vi käkade hamburgare å kollade på tv, myskväll! Sen lördagen då åkte vi hem till honom, satt och pratade med hans mamma å fikade, sen bestämde vi oss för att gå hem till Svanesund så det gjorde vi, en timme å tjugo minuter tog det! Väl hemma, klippte vi gräset, tvätta å hängde upp, vattnade gräset och gick ner till affären för att köpa gott, kollade på Sverige matchen. Sen så gjorde vi oss i ordning och runt nio tiden åkte vi ut till Tegneby på fest, en mycket trevlig kväll får jag allt säga! :)
Idag söndag har vi seriöst inte gjort annat än å slööööat. Vädret har ju varit så tråkigt så vi har bara legat inne och sett på tv och spelat spel på iphonen. haha ganska mysigt de också. :)
Nu har han precis åkt och jag sitter här i huset för mig själv.. Tycker inte alls att det är kul, men jag får la göra mig något gott å käka och sedan slänga mig i soffan och hoppas att det kommer något bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar