Sidor

tisdag 19 juli 2011



igår drog jag och Josefine in till gothia, kollade två matcher, p16 & p18!
Båda matcherna slutade 1-1. Efter vi sett dom drog vi till donken och sedan kollade i affärer. Jag fick köpt mig ett par skor också, nice!
Hur som helst fick vi så jävla ont i magen så det vart inte sant.. hon ville se mer fotboll men jag kände att jag bara ville hem, så jag drog hem och hon stannade kvar. Josefin kom och vi beställde thaimat, mums! Det vart ju egentligen så att vi skulle gått på gothia-invigningen men vi var så trötta och sega så vi hoppade det, vart ist hemma och kolla film sedan drog vi med Niclas och Joakim å kollade på bilar, och sedan körde dom runt å greja, det var fett!
När vi kom hem sedan så skulle jag parkera pappas bil, för jag tyckte att den stod så dumt, och så råkade jag bromsa lite för hårt så jag ''flög'' på tutan, hahahahaha typ halv tolv där på natten, YÄÄÄÄÄ!
Men roligt vart det iaf, och jag tyckte jag gjorde en snygg parkering också för den delen!
bilderna är gothia förra året!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar