Sidor

torsdag 28 juli 2011

Hello!

I onsdags så jobbade jag elva-två och efter det gick jag hem å la mig i solen, har ju faktiskt haft bra väder nu i två dagar. YÄÄÄ! :)
Nackdelen med det är ju att jag måste vattna gräset själv, förr har det ju alltid regnat varje dag och då har jag inte behövt göra det, men nu så..
Hur som helst runt fem igår då tog jag en joggingtur upp till min bror, var helt jävla död när jag kom dit, snackade med honom lite, kollade så tjock katten blivit å kollade även in köket dom målat om! När jag kom hem tog jag mig en dusch och efter ett tag kom Jonas, och han tar en kanna och häller svinkallt vatten på mig, och det var ju inte bara en kanna utan han hällde säkert 6 stycken. Så jävla elakt!
Vi gick ut och grejade, vattna gräs, klippte gräs å han trimmade och sånt där, jag fick även slängt in en tvätt, duktig tjej!!
Gick och la oss rätt tidigt å vad jag tycker om att somna breve den pojken, så mysigt!
Vaknade upp imorse, sa hejdå till Jonas och sov sedan en stund till. vid elva var det jobb som gällde, slutade halv tre idag då gick jag till banken sedan raka vägen hem för att lägga mig å slappa i solen. Men jag blev så rastlös så jag gick in och satte mig vid datorn en sväng. Ikväll har jag inte en aning om vad jag ska hitta på, världens sämsta sommarlov så förbannat tråkigt!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar