Sidor

tisdag 26 juli 2011

the day

Hej hej hej hej, hemskt mycket hej!
Nu är det såhär att det har varit tisdag idag, hela dagen också faktiskt. Jag började med att kolla några avsnitt av Veronica Mars (sjukt bra serie) och sedan så tog jag en liten runda på slingan å passade på att även gå vägen förbi biblioteket och lämna syrrans böcker. Efter det satt jag vid datan, hade missat en hel del då jag inte suttit vid datorn på några dagar.. (y)
Duschade å la mig igen för att kolla mer på veronica mars, Robert kom efter ett tag och han hade inte ens varit hos mig i en timme förens dom ringde på thaien och frågade om han kunde gå igenom lite saker med mig idag + jobba några timmar. Och det var ju jobb så det vart jag nästan tvungen till att ta, jag som gnällt på att jag vill jobba för att detta sommarlovet vart helt kasst! Så jag drog ner och jobbade tre timmar ca, & imorgon ska jag jobba mer. GÖTT MED PENGAR!
Var i lillahallen med broschan min å några andra, kolla när dom spelade lite fotboll och även hoppade trampett, kuligt! :)
Hur som helst har dagen varit bra, imorgon får jag mina pengar för jobbet på stala och mitt lilla hjärta ska sova hos mig, myyysigt! <3

1 kommentar:

  1. Hejhej, ville bara titta in och säga att du har en så fin blogg! kram :)

    SvaraRadera