Sidor

söndag 29 maj 2011

Göteborg

Igår var jag som sagt I Göteborg med min kära vän Josefin, vi traskade runt där hel dagen, var hemma runt halv sju, tjugo i sju kanske.
Jag fick iaf med mig ett par jeans shorts, ett par andra shorts, och två linnen med mig hem, + en morsdag present! Jag är riktigt nöjd faktiskt, fast dock ska jag se om jag kanske kan byta jeans shortsen för dom ser lite roliga ut på har jag kommit fram till, men först och främst får vi se om det finns en mindre storlek eller nått, kanske vänjer mig snart vem vet! :p
När jag kom hem käkade vi grillat och sedan åkte vi upp till mina kusiner för att kolla på fotboll, Mycket trevligt!
Kom i säng runt ett någon gång och jag sov ända till tio, hur gott som helst!
Idag funderar jag på att gå ut och gå, ska ta mig en go dusch och sedan ska jag kolla på när Myckleby spelar. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar