Sidor

fredag 27 maj 2011

27e Maj 2011

Idag är det fredag och härligt är väl det, jag tillbringade min dag i skolan, det var chill! Vi hade avslutning för våran kära Kent agent som går i pension också. Kommer sakna våran egna lilla cowboy! (;
Kom hem och kollade på ett avsnitt av o.c, & nu är jag snart klart med box 3, så då är det bara 4:an kvar!
Jag och Alisa drog bort till gården sedan, käkade lite tacos och glass, GÖTT! Sen spelade vi forboll och hade det skoj med alla andra. Kollade på bb och nu sitter jag här. Är mycket trött faktiskt, men ska inte sova för det är ingen hemma och jag gillar inte att gå och lägga mig när det inte är någon hemma, så jag väntar till någon kommer hem! I morgon drar jag och Josefin in till Göteborg, ska bli mycket trevligt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar