Sidor

måndag 21 februari 2011

Godmorgon


eller jag har varit vaken ett tag men ah.. haha
Dom senaste dagarna har jag vaknat runt sju-åtta typ, och självklart gör jag det enbart när det är helg eller lov, gillas inte..
Men, idag har jag hunnit med en dusch, frukost, 3 avsnitt av o.c och vikt lite tvätt. (y) Jag ska snart gå och göra mig i ordning för jag och min kära bror ska åka in till Uddevalla, hans ska någonstans och spela innebandy, och mamma ska köra honom till agnebergshallen. Nu till varför jag åker med, han vet nämligen inte vart mamma jobbar men det vet jag och sen hur kul är det på en skala att åka buss själv? Förhoppningsvis ska jag in till torp en sväng sen också, kolla på ett par skor och en bikini. men vi får se.
Förresten så var jag ju i Stenungsund i lördags och då fick jag köpt, ett nagellack, ett par trosor, ett armband, ett linne, och två andra grejer inne på apoteket! Mamma hittade även en parfym som luktade mycket gott, och det kostade endast 29kr, helt sjukt! Men nu tyvärr är det ju nästan ingen rea kvar. hähä

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar