Sidor

söndag 20 februari 2011

20 februari 2011

och jag har haft en bra dag!
Vaknade upp brevid min lilla pojk, kollade klart på filmen vi började titta på igår och sen åt vi frukost, gick ut på en liten promenix och sen såg en till film. Han åkte hem runt halv ett och då började jag städa mitt rum vilket verkligen behövdes, jag hade fått massa små kompisar under sängen.. haha!
Men nu är det alla fall fint. Skulle även fixat i min garderob, kollat på grejer som jag inte ska ha längre och något som jag kanske kan fräscha upp och sätta några nitar på eller så, men jag fastnade i soffan framför ''112'' & sen var det dags för att dra sig bort till idrottshallen och kolla på när papsen spelade match. Dom mötte serieledarna och dom vann med 21-17, förbannat roligt tycker jag!
dessvärre hade jag en störande liten Rasmus brevid mig och hans mun gick i ett.. haha

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar