Sidor

måndag 29 mars 2010

måste ses + annat

föresten, på onsdag klockan åtta på trean är min syssling med i anna ankas program!
det måste ALLLLA kolla på :D

Ditt utseende:
Hårfärg? blond
Längd? ingen aning, iaf kort har jag kommit på
Skostorlek? 38
Ålder? snart 15

Kärlek:
Har du kille just nu? nix
Gillar du någon? näeVem? *
Tillåter du din kille röra vid dig? haha, jaa
Överallt? ja, eller det beror inte i örat. GAAH
Har du haft sex? ja
Hur många har du haft sex med? en
Har du haft många förhållanden? nja, inte på riktigt

Smak & stil:
Vad har du på dig? leggins, linne, bh, sockar & trosor
Hur ser dina trosor ut? rosa björnborg
Har du någon BH? jag har ju det.
Hur ser den ut just nu? viiiiiit
Hur beskriver du en fjortis?
Hur beskriver du en pluggis? typ en som pluggar, ALLTID

Bad days:
Har du varit full? ja
Har du däckat? ne
jHar du haft sex på fyllan? niiiix
Har du rökt? ja
Har du snusat? ja
Har du gjort något olagligt? yepp
Har du slagit någon ner till marken? alla som kaxar! (H)

Yes/No:
Är du allergisk mot något? nej
Tror du på gud? skulle inte tro det!
Har du en bästis? yyyyyyes
Är du vegitarian? haha nej
Har du varit med om ett stort gräl? ja

Antingen eller:
Mjölk/saft? båda
Ibumetin/alvedon? alvedon
Katt/hund? hm, i don't know
Cykla/gå? cykla gå cykla gå cykla gå cykla gå , nää kan inte bestämma mig!
Öl/vin? - inget av det
Kanin/hare? kanin isf..

2 kommentarer:

  1. gå cykla gå cykla gå cykla !
    eller jag tror gå ahahaha :d
    du är helt underbar babe !
    <3<3

    SvaraRadera
  2. skydda öronen erica!

    SvaraRadera