Sidor

måndag 29 mars 2010

dagen

Vilken härlig dag, det trodde jag inte att det skulle bli faktiskt!
man kan ju inte direkt påsåtå att jag var så sugen på att gå upp i morse men vem är egentligen det när man vet att skolan väntar.. Men iaf, min dag var ganska bra två sega lektioner och ingen tyska för att läraren var sjuk UNDERBART! hihi
Efter skolan gick jag hem till sjuklingen josefin och kollade hur det var med henne, lämnade lite greer och sedan kollade vi på film och käkade glass. mmmmh, gott!
jag och josefin tog fel på klockan så jag gick upp en timme innan jag skulle ha gympa med dom små så jag fick gå hem och nörda lite data innan jag gick dit och då var det folk där. en massa små barn!
jag hade två lektioner kan man la säga och sedan gick jag hem och nu sitter jag här och nördar igen!!
inte sant viken data nörd jag är. höhö
Jag borde ju faktiskt göra mina läxor eller skriva min deckare men jag vet inte vad jag sak fortsätta .. svårt ;(
köss på natten snart!

1 kommentar:

  1. sv: haha näe.. då har du fattat heeeelt rätt erica ;d

    SvaraRadera