Sidor

måndag 22 februari 2010

TJABBA TJENA HALLÅÅÅ! :D
här i falun är det trevligt. vi har idag åkt skidor, det går faktiskt förvånansvärt bra för mig i backarna trotta att det är första gången jag åker. Igår blev det bara den blå backen men idag då fick det faktiskt bli att prova på röd också, efter att ha ramlat en miljon gånger så kom jag ner. hahah sen var det till att prova om och om igen tillslut gick det nästan galllllaaaaaaant! (:
men det var ju då en gång ag skulle åka och jag ah ramlade och kanade ner.. riktigt läskigt!
skidan, vanten och stavarna flög av men jag klarade mig bara väldans ont i ryggen ;p
hahaha, nu ska vi snart kolla på dubbelliv jag och josefin och sedan blir det nog sängen, effer en så lång dag!
Det finns två sängar men vi sover i samma, höhö
för att den andra sängen knarrar otroligt mycket..

föresen var vi inne i stan en stund förut också jag hittade några ringar, ett armband och en navelpiercin. i morgon ska vi tbx till stan och kolla vidare och kanske köps det en jeansjacka som vi kollat på idaaag! (:
pusssshej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar