Sidor

onsdag 24 februari 2010

tisdag; det blev inga skidor mer för våran del ist åkte vi in till stan och kollade i affärer! jag köpte några till armband, ett halsband, en tröja, trosor och ett par skor.
till kvällen blev det bowling, JAG ÄR OTROLIGT GRYM! :o
det trodde jag inte ens själv att jag hade en sådan talang men det visade sig att jag kunde slå tre strikar på rad, och jag vann på våran bana och kom tvåa av alla sju, mycket nöjd ;)
haha

Nu har jag precis kommit hem efter en lång bilresa och ett stopp på burger king, vilket var sjukt roligt! conny och carina skulle ha kaffe så han i kassan la kaffekopparna i läskkopparna och så plockar josefin ut som och ger tbx dom, av killen i kasan får hon världens blick och han tar kopparna och säger - ja, här har ni då era kaffekoppar!
Och vad jag skrattade, otroligt kul faktiskt små skrattar lite ännu åt josefin faktiskt.

resan var otroligt lyckad, och verkligen kul! (:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar