Sidor

söndag 6 november 2011

TACK FÖR EN TREVLIG KVÄLL!


Här har vi gänget som var med från start (Alisa tar kort), sedan kom Linda och Annie också, mycket trevligt hade vi!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar