Kollat på innebandy nu, matchen slutade lika, tråkigt med tanke på att det stod 3-0 i första och 3-1 i hela andra, menmen. Slutade 5-5 iaf!
Emil och joel var med och de hade gjort flaggor som de satt och viftade med, stod ''Niclas är bäst'' och på andra sidan ''27'' Så han fick slängt in ett mål också så det vart kul.
nu ska jag snart åka till Varekil en sväng med jonas och ikväll ska vi käka pizza å kolla på handboll, Sverige - Danmark.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar