
Idag var vi uppe på singclare (stavning?) och marknadsförde Plusgymnasiet, vi jag å tre tjejer till i min klass var inte där så länge för vi ville gå på svenskan + att det var ganska tråkigt där.. Men vi var där en stund så snackade lite om skolan och delade ut en påse med penna, broschyr å en liten gotta! Var många från ängås där så hejade lite på dom, så det var lite små trevligt. :)
Nu ligger jag och nördar andra avenyn, och har gjort det sedan halv två kanske, höhöh. Men tar mig en paus å bloggar lite å sådär. Sen ska jag fråga mamma om hon vill hänga med mig till biblioteket och låna en barnbok för vi ska göra ett arbete i svenskan. men först kanske jag ska kolla här hemma om vi har någon bra som kanske är tänkvärd att läsa och skriva om.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar