Efter skolan så åkte jag, Jonas, Patrick och Tobias till biltema för att köpa lite grejer till Jonas bil. Sedan åkte vi hem till honom, just med and Jonte å så käkade vi köttfärsås och spagetti och sedan så körde han hem mig, så nu ligger jag i sängen och har precis kollat på ett avsnitt av Elsas värld och nu tänkte jag slänga på andra avenyn, så bra är det!!!
Klockan sex sen ska jag träna och ikväll kanske jag åker till Jonas och sover där, mys!
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar