Sidor

söndag 8 maj 2011

8e Maj 2011

Godmorgon!
Eller jag har faktiskt varit vaken ett ganska bra tag.. Vaknade kvart över sju, då kom mormor hem ifrån jobbet och sedan kunde jag inte sova längre så jag gick upp och gjorde lite historia arbete och sedan käkade vi frukost. Nu har jag precis läst klart min tidning som jag köpte igår, ''Amelia'' världens sämsta tidning, nästan bara reklam ju och den var så tråkig.. haha
Nu ska jag snart klä på mig och sånt, så ska vi åka in till stan och köpa min kära vårjacka som jag kollade på igår. Sedan tillbaka hit och så en sväng till Allum förmodar jag?! MYYYYS!
Bloggar sedan när jag kommer hem, och då slänger jag in ett grattis inlägg till min kära vän Josefin, som fyller år idag! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar