Igår åkte vi till Göteborg, var inne en sväng på adenmarks och sedan på ikea och käkade och sånt där. Kom till lägenheten runt halv åtta och då satte jag mig och slappade framför tvn, kollade på så ska det låta och sedan talang. 22.00 var det bb som gällde, dock tycker jag inte att det var något roligt som hände.. Men allt kan ju inte alltid vara roligt har jag lärt mig. ;)
I morse gick vi upp, käkade frukost och gjorde oss i ordning, sedan åkte vi in till Nordstan, kollade i massvis med affärer och sånt. Hittade en sportbh och present till min Pappa och kära Josefin.
Hittade även ett linne och en jacka som jag blev lite smått förälskad i, så jag och mamma ska nog in dit snabbt i morgon och köpa jackan. Linnet är väl inte så noga, så vi får se!
Mormor pratade även på att hon ville åka till Allum imorgon, så det kanske blir en sväng dit också förhoppningsvis, innan vi åker hem. :)
Nu är jag dunder trött, vi har precis ätit och nu sitter jag och kollar bloggar, men ska nog ta och göra sällskap med dom andra i soffan. ;p
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar