
Alltid lika drygt att gå upp på måndag morgon.. Men det är ju ett måste. Skolan var helt okej, efter skolan gick jag som vanligt med josefin hem, käkade kyckling sen kollade vi på tv och båda somnade. haha Idag har jag haft otroligt ont i magen, heeelt sjukt.. Nu går jag och gosar ner mig i sängen och ser klart filmen jag och jonas kollade på igår, ha det göttttttttt!
jag älskar dig erica !
SvaraRadera