Onsdagen avklarad, känns verkligen hur gott som helst. vaknade, & fick dammsuga upp massa glas på mitt golv från ett glas som jag råkade göra sönder igår..
Julkalendern och sen skolan. Det var dryyygt. & sen har vi världens cepigaste vikarie i tyska, blöö
Efter skolan åkte jag med josefine hem , vi bakade och så inför föräldramötet som börjde sex, där snackade vi om klassresan och lite annat strunt.
Kvart över åtta var det dags för att testa på Zumba, det var roligt men väldigt svårt. ser fram emot att gå på det igen. :)
Imorgon ska jag till skolan och sen så ska vi till lucian, där ska vi göra våra kransar. inte långt kvar till det är kröning, spännande! :)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar