Sidor

fredag 24 december 2010

julafton

Nu sitter jag här i soffan, och kollar på tv tjock och goo! hähä
och alla paketen är öppnade, denna julafton var faktiskt inte så hemskt, den var faktiskt helt okej!
Har fått lite små grejer, alltid roligt och sen fick jag pengar. det är det bästa att få men det är ju rätt tråkigt också faktiskt, det är ju himla roligt att öppna paket!
Jag har tagit några bilder men dom lägger jag in senare, är inte alls många men. :)
pussen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar