Sidor

fredag 24 december 2010

♥ Dag 16 – det här får mig att gråta


jag är värsta super tönten när det kommer till sånt här, jag kan börja lipa för verkligen minsta lilla. men det beror på vad för humör jag är på. haha
Tänker man tillbaks på grejer jag börjat grina över så är det verkligen mycket roligt, tex en gång när min mobil skulle på lagning så fick jag en lånetelefon men så hade min lillasyster tagit den för mamma sa att det var okej och då blev jag arg för att jag inte fick den så jag började grina. haha Men jag tror det var under mens veckan. eller runt där, för då blir jag verkligen över töntig med sånt där.. gaah! Och sen en annan gång när det var kallt ute så skulle jag öppna dörren men då stod Jonas i vägen och retade mig. HAHHAHA
Men sen så kan det vara över att jag blir så arg, upprörd, irriterad, besviken eller sur på någon. Och jag är en människa som oroar mig över allt för mycket som för det mesta aldrig är något problem. Och om någon slår mig och det gör ont, eller om jag lyckas göra illa mig själv, kan jag också fälla en liten tår! ;) + jag hatar att snacka om känslor, ibland går det okej men ibland kan det vara hemskt. och sen självklart kom jag på en till grej, sorgliga filmer. tårar tårar tårar!!
Så grinarN har vi här! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar