Sidor

tisdag 14 december 2010

hola


Gick hem från skolan efter två lektioner, Nu har jag egentligen e-val och där har jag bildmen det är segt för jag gör ingenting så eftersom jag var hungrig kunde jag ju lika väl gå hem och äta, så det gjorde jag. (:
Ska snart hoppa in i duschen för mitt hår är äckligt, när jag är färdig går jag till skolan igen för att ha dom tre sista lektionerna, tyska, svenska & matte!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar